Sigtuna

Var och promenerade och fikade i Sigtuna.Vädret var underbart och vi gick en bit.Allt var underbart tills vi kom till fiket och såg hur alla dessa fåglar behandlades av barnen.Vad lär föräldrarna sina barn nuförtiden?Att det är ok att kasta stenar,skrika och jaga de stackars djuren?Det är bara en reflektion av hur de tror att man skall behandla andra människor.Fy för ouppfostrade barn,det är föräldrarnas fel,javisst,de borde ha sagt till sina barn.Skulle de vixna vilja att andra vuxna jagar de i cirklar och kastar sten på de under hånskratt?Jag tror inte det!

xoxo/
Monica.


Kommentarer
Postat av: annen

Jag har sett såna tilltag också. Jag blir bara arg. Säger jag till barnen så får jag föräldrarna på mig. Jag har slutat säga till.
Om det var måsar så är de egentligen inte mina favvo-fåglar heller men att kasta sten och bära sig åt, det får man inte göra inför vilken fågel det än gäller.

2007-07-06 @ 11:55:13
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter
Postat av: eja

Ordning och reda...!!
Föräldrarna är vuxna och måste sätta gränser!!
eja

2007-07-07 @ 09:24:05
Postat av: Sanne

Ja verkligen det är föräldranas fel för att dom lär inte barnen att visa respekt för allt levande...och det är fruktansvärt att djuren ska behöva lida p.g.a att inte barnen får lära sej respekt

2007-07-16 @ 10:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0