I Kväll Smäller Det!

I kväll smäller det!

Det är Glamour träff i Edsberg med alla trevliga Glamour vänner.Vi kommer att skvallra om Bridget,Nick,Jackie och Stephanie."Såg du vad Brooke gjorde?","Varför kan det inte vara mer Nick och Bridget"? "Bort med Amber!"

Åh så jag längtar.....


Självklart hoppas vi på stor uppslutning,senast var vi 3! stycken,kan du förstå? Det var inte roligt.Vår festfixare Eja hade dragit på stora trumman och jag hjälpte till.Vi gör collage och spelar musik och lägger fram tidningar.Men inte en själ dök upp föutom vi två och den trogna Annen. Vilket bottennapp.Så jag hoppas uppslutningen är stor fler än 3 borde vi vara.

Det är inte så roligt när man drar ihop en fest eller någonting liknande och så kommer ingen,eller som i det här fallet,3 personer.Varför tackar folk "Ja" för att sedan aldrig dyka upp?Det finns bara ett "Ja" eller ett "Nej",inga nja.

Fram för fler fester(den här festen är alkohol fri (vi festar med läsk) det blir så mycket roligare då.Pressen att dricka har ökat i samhället och det kryper ner i åldrarna.Är man 18 år och över är det ett fritt val javisst,men som festdeltagrae få jag ut mer om jag är nykter.Jag kan prata med männiksor på ett annat sätt än då jag är full.Dessutom slipper jag huvudvärken dagen därpå ;) Alltid ett (stort) plus.

Hur resonerar du?Alkohol eller alkohol fritt? Vad gör en lyckad fest lyckad?

Monica.

Kommentarer
Postat av: Annen

Jag gillar ett glas vin eller en whisky ibland men inte alls i den omfattningen att jag blir full. Känner av det, ja men inte får jag någon baksmälla för det. Men skönast är att dra i mig en juice eller Ramlösa...det är lite klarare sikt speciellt då jag oftast har bilen!

2007-05-23 @ 10:15:08
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter
Postat av: Linn

jag tycker man får välja själv om man vill köra alkoholfritt eller ej. dock så är jag rätt dålig att köra på alkoholfritt men försöker istället att hålla det inom en rimlig mängd. för det är mycket roligare att minnas ansikten och samtalsämnen dagen efter än att kvällen är en enda dimma.

2007-05-31 @ 11:12:16
URL: http://nollkommanoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0