Jag ser fram emot..

Jag ser fram emot att få köpa Martina McBrides nya CD, "Waking Up Laughing" heter den. Den är från 2007 så den är sprillans ny! Jag har längtat efter att åter få tag del av Martinas stämma i nytt material. Hennes förr förra CD,Martina kan jag varmt rekommendera.

Det vore roligt om Martina McBride kunde tag sin turn´e till Sverige,det är alldeles för lite country artister i Sverige.jag har sett Emmylou Harris på Cirkus och det var en bra konsert.Mitt betyg?MMMMM såklart.

Dolly Parton var ju här i vintras men den koserten gick jag aldrig på,tyvärr.Jag har hört av väl insatta källor att det var magi i luften.Vilken är din favorit konsert?

Jag har sett en blandad kompott.

Skid Row
Guns N Rose( med 40 graders feber och influensa i kroppen, men det var det värt :)
Rolling Stones på Stadion( fråg inte vad den biljetten kostade)
Neil Young (karln är Gud fader själv)
Shania Twain
Van Morrison
Cher
Jonny Lang (två gånger)
Eldkvarn
Christian Lindberg (country sångerskan)
Samt ett antal bra akter under Stockholm jazz and blues Festival
för att nämna några.

Den sämsta konserten jag varit på är då min familj och jag ,som av en händelse, såg Stefan Sundström inne i stan under någon festival.Karln hade alla möjliga ticks för sig och inte kan han sjunga heller.Det var pinsamt dåligt.

Villken är din sämsta respektive bästa konsert minne?Berätta!



Kommentarer
Postat av: Karoline

Roligt att du gillar mib blogg!

2007-05-13 @ 19:10:54
URL: http://www.thatshot.blogg.se
Postat av: eja

Bästa konserten? KIKKI BETTAN LOTTA-krogshowen. 2 av tre är inte helt fel! Drottningen (!) är såklart KIKKI men Bettan går inte av för hackor heller!!!
Dolly Parton var magisk-har ännu ej fattat att jag satt så nära en barndomslegend!!!

Christina Lindberg är också ett säkert kort!!!
eja

2007-05-14 @ 19:46:42
URL: http://ejab07.blogg.se
Postat av: annen

Jag minns då jag såg Beatles, jag kan ha varit 12 år...några dagar efter den konserten som jag egentligen inte riktigt förstod om musiken var bra eller ej heller?, så gick jag ensam förbi Medborgarplatsen på söder i Stockholm och ut från Hotel Malmen kommer dessa 4 gossar. Inga journalister, inga människor som skrek eller så utan jag tänkte "ja ja, där går dom där fyra som sjöng häromkvällen" Jojo, man får inte vara för ung?!! ej heller för dum men absolut inte ointresserad...

2007-05-14 @ 21:08:30
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter
Postat av: Ida

Har du sett Jonny Lang?!! Jag tuppar av nu.

2007-12-10 @ 21:17:57
URL: http://juicyjuice.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0