Plastikkirurgi går (oftats) fel...

Plastikkirurgi går (oftats) fel... Iallafall har det gjort det med den tidiagre så stilige "Aussien" och Nip/Tuck stjärnan Julian Mc.Mahon som ser ut att ha niip/tuckat själv på senaste tiden.

Bild1.image14


Mc.Mahon nu:

image15

Vilket slöseri på en så vacker karl.Hollywood måste verkligen tag och sluta med all plast.När de gräver upp för att ge mer plats kommer de bara att hitta urvattnade silikonpåsar och div.collagen och nya(gamla) kindben.Sorgligt,javisst,men sant.

xoxo,
The Write Stuff(Monica).


Kommentarer
Postat av: annen

Ursäkta, men jag ser inte någon skillnad? hahahaha

2007-10-07 @ 22:49:34
URL: http://medlem.spray.se/glamoursallskapet
Postat av: sussi

hejsan
jag menade inte låten goin back again med Jack Wagner utan den andra låt som han sjunger för Bridget.Den först sjöng han för brooke..Vet du vilken jag menar?Den han sjunger för BRidget
Mvh sussi

Postat av: eja

Någon Ridge är han ju inte....!
eja

2007-10-08 @ 20:23:08
Postat av: Monica

Titta noga Annen,läpparna har mirakuläst blivit fylligare,ansiktet ser vääldigt tight ut och håret har plötsligt kommit "tillbaka" dit det en gång föll av.Hmmm..

Sussie,jag hittade informationen,se din blogg :)

The Write Stuff/Monica.

2007-10-09 @ 11:46:33
URL: http://thewritestuff.blogg.se/
Postat av: annen

Fyll-läppar, tryck-ansikte, och hår som kommit tillbaka där det föll av?! Jaha, sååå är det ja!

2007-10-09 @ 22:17:42
URL: http://medlem.spray.se/glamoursallskapet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0