Ingen geist.

Jag har ingen geist just nu.Jag borde rycka upp mig men jag orkar inte,vad kan det bero på?Hmmmm.

Idag börjar Andra Avenyn,P.E. Falcks nya drama.Han är lite av en favorit hos mig,den ende i Sverige som inser vad ordet såpa betyder,heder åt P.E. Falck.Den skall gå tre dagar i veckan har jag för mig.Lena B.Nilsson från otaliga Karin Mannheimer produktioner(och Vita Läögner,faktiskt) hon spelade en diakonissa vill jag minnas.Hon är bara.Men det är ingen garanti att serien är bra..

Annars är jag upprörd över denna infaltia massa som kallas "nöjesjournalistik" i Sverige.De skriver ju ingening om serier! såsom CSI:series,Glamour eller Days of Our Lives(Våra Bästa År).Allt de kan skriva om är knarkaren Pete Doherty. Vem?exact!, och dylikt som Paris Hilton,världens mest onödigaste "kändis".Bah!

De kan behålla sina surt ihop knåpade tidningar och "artkilar" för jag tänker inte köpe de mer.

xoxo
Monica



Kommentarer
Postat av: annen

Samma här, gnistan tänds inte så lätt just nu. Det är stiltje i Glamour på ett sätt men samtidigt inte. Det är stiltje i Desperata hemmafruar...men det kanske är bara jag som tycker det.
Vi får istället backa upp varandra med en pratglad träff den 10 oktober i Edsberg. Håll hårt i hatten Monica, snart är vi ute i blåsten igen!

2007-09-25 @ 16:34:04
URL: http://medlem.spray.se/glamoursallskapet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0