Min Födelseddag

Så var det en ny dag då.Idag är min födelsedag.Jag blir 32 år idag.Känns bara bra,åldrandet i sig är ingent problem alls för mig.jag vet inte om det är det för er?Tur att jag har mitt älskade Glamour på TV4+.Men varför så lite i tidningen om serien?

Min ösnkelista var ju oändlig(se nedan)

*En ny TV
*En ny dator
*Böcker
*En Soap Opera Digest
*Pennor,block och ett pennskrin

Mina fantasiska presenter inkluderade:

*En Soap Opera Digest*yay daddies*
*Ett pennskrin *yay mommies*
*Ett block*Thank you salary*

Jag har även gett upp tårta,inet för att jag är orolig för vikten eller så,utan att mat passar in mer.Lasagne eller anna pasta är favoriten,kyckling kanske?Hmmm hur som haver Gott Nytt År på er.

Monica.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS! Hoppas du får en riktigt rolig födelsedag!

2006-12-29 @ 09:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0