Boxar på DVD

image20



Nu kommer då alla kära gamla favoriter i boxsets.Det är Dallas(Yum:) Krigets Vindar,West Wing och Brothers&Sisters för att nämna några av mina favoriter.Och nu gott folk har den löddriga såpan Dynastin,som endast visades i 2 säsonger i Sverige(rätta mig om jag har fel) kommit på DVD hos DCON.com/!

Eller,den släpps inte fören 16/1-2008! Men skynda att boka,det skall jag göra.Den kommer i en box a´ 4 skivor,299 kr kommer den att kosta.Ja du läste rätt,299 kr! Gissa vem som skall köpa?

Om du kära läsare tycker att detta inlägg låter misstänkt likt en reklamfilm för Dynastin boxen( som tramsigt har döpts om till DYNASTY i Sverige av TV4 AB som sänder säsong 1 om och om och om igen på TV4 Gold) så har du alldeles rätt.

Jag måste äga Aexis på DVD,Joan Collins regerar,hon och JR i Dallas är mina såpafavoriter inom Prime Time såpa.

Så tag mig på orden och skynda fynda.Dynastin boxen skall bli min julklapp till mig själv,var så säkra.

xoxo,
The Write Stuff,aka Monica.

Kommentarer
Postat av: annen

Hoppla hoppla, tack för tipset. Får se hur snäll jag kan vara mot mig själv...men det jag behöver är ju egentligen ingen box...utan TID ! Ha en fin jul

2007-12-18 @ 16:28:52
URL: http://medlem.spray.se/glamoursallskapet
Postat av: Monica

Det behöver inte jag heller Annen ;) Men det är ju Dynast(in)...

Monica.

2008-02-13 @ 14:07:54
URL: http://thewritestuff.blogg.se/h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0