Lida Country Festival.

Igår var jag med om en riktig upplevelse! Besökte Lida Coutnry Festival tillsammans med familj och en god vän.Det bjöds på musik av alla dess slag(country) men de vi var där för var Carola,Monia och självklart Christina Lindberg!!!!!!!!!!

Hon förgyllde kvällen med sin väna stämma och roliga kommentarer.Det var andra gången jag upplevede Christian live,tack vare min vän Joakim.Vilken rös! vilken utstrålning! Det är country på både svenska och engelska.Denna ljuva stämma hördes i sommarkvällen och tiden stod stilla för en minut.Jag köpte CDn och fick en kram och ett signerat kort.Lyckan var total.

Även Monia och Carola var bra.De är inte där Christian är , men tids nog,de behöver mer erfarenhet.Alla damerna var piffiga men Monia stod ut lite extra med sina jättesnygga jeans och hennes tuffa,korta frisyr skriver:Vill ha! Vill ha!..likadan :) Och som en klippa bakom allt stod trygge Tryggve och spelade gitarr.Allt jag säger är:Magiskt.

Jag besöker gärna evenemanget igen om Christina Lindberg uppträder.

xoxo
The Write Stuff,
Monica.

image10

bildkälla:Google

Kommentarer
Postat av: eja

Christina var super, verkligen Drottningen av country!
Monia och carola var superba prinsessor!!
eja

2007-07-01 @ 23:43:07
Postat av: annen

Varför kallar du Christina för Christian i texten? På två ställen? Va´hon så manhaftig?

2007-07-03 @ 13:18:47
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter
Postat av: Anonym

Antagligen för att jag skrev så snabbt och inte hade tid att rätta;)

2007-07-06 @ 09:43:40
Postat av: annen

hahahaha!

2007-07-06 @ 11:56:00
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0