Uppföljning Träning.

Jag överlevde! Tack gode Gud.Har ont i varje muskel då det värker så.Jag var och provade ett träningspass och det var allt ifrån löpband till maskiner till fria vikter och svetten lackade och musiken pumpade.Hjärtat rusade i 100 kändes det som och jag bara slet och slet.Kommer jag att fortsätta undrar du?Javisst! Jag skall börja springa,nu börjar nya livet.Mne chokladen blir svår att skära ned på så policyn är att det blir Fredags eller Lördagsgodis frör min del.

En gång höll jag uppe med godis i ett års tid men så en dag började jag igen.Som jag skrev i förra inlägget,chokladknarkaren,det är jag det.Det är ju så med nyårslöften(att komma i form var ett sådant) att de kommer och biter i den ni vet vad efter ett tag,särskilt när familjmedlemmar strå med piskan och tjatar att man skall börja(hej Tommy...)Nu blev följden att min bak värker och den vill särkert röra på sig mer.

Igår var det CSI:Miami. ett mycket bra avsnitt där Delko blev oskyldigt anklagad och Horatio och Frank fick reda upp det hela som vanligt.TVs tuffaste poliser.Eva LaRue som Natalia och Emily Procter är sevärda de med.Jag bara älskar CSI:Miami,den är en av de bästa seriena på TV.Jag missar inte ett avsnitt.Skall köpa boxen sedan.

xoxo,
Th Write Stuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0