Jag ser vekligen fram emot den här veckan.

Det kommer att hända så mycket spännade och roliga saker må ni tro.

Imorgon Tisdagen 22/5 släpps Kassie DePaivas tredje! CD,så skynda och fynda..(Mer info kommer att postas i den här bloggen. Obs! (Jag är inte en del av hennes managment,jag är bara ett fan)

Samma Tisdag är det ett nytt avsnitt av HOUSE M.D med underbare Hugh Laurie som Dr.House och så Cuddy,Cameron och de andra.House/Cameron börjar bli hotta nu, me likey :)

Och på Onsdag 23/5 är det stor Glamour träff i Edsberg kl.18:00,slut upp alla Glamour vänner.Ju fler desto bättre.Adressen är Ribbingsväg.89.Pendeltåg till Sollentuna,Buss 607 mot Danderyd och så går ni av i Edsbergs Centrum.Den prominente festfixaren Eja står bakom kalaset.(Jag kommer att skriva en utförlig post om festen senare).

Och Torsdag 24/7 slår vi på stora trumman.Då börjar TV4+ visa 2! Glamour avsnitt med start kl.17:45 :) Än en gång,häng med i gemenskapen.Nu är det så spännade med Nick och Bridget och skatan Amber som kommer att få vad hon förtjänar då hon nästan dödat Bridget,som sjunger på sista versen.Buu för Amber.

Det kommer att bli en händelserik vecka och jag är alldeles uppskruvad av förväntan.Dock inte för höga för då blir det platt fall.Det kittlar lite i magtrackten det måste jag erkänna.

Så ha en skön vecka alla ni trevliga människor där ute,så hörs vi en annan dag.

Monica.



Kommentarer
Postat av: annen

ja, det kommer bli en hejans rolig vecka! Jag vet bara inte vad jag ska köpa för mat till på onsdag till Glamour-träffen...men det blir väl det gamla vanliga, halv kyckling och potatissallad! Att dricka till? Tja en Ramlösa, jag har nämligen bilen! Å sedan, under torsdagen kommer jag sitta med en kupad hand med jordnötter och se Glamour i de två avsnitt det nu utlovas sändas! Vajjjert!

2007-05-21 @ 21:48:57
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0