Så förkyld.

Jag är så förkyld! Det bubblar i näsan och killar i halsen.Jag har äntligen skickat iväg alla papper jag korrektur läst iallafall och kan nog få upp en ny del på Ringar på Vatten forumet idag ( lugn min käre Eja..)

Jag har börjat på en ny bok,Arthur Conan Doyles "Hound of the Baskervilles" (Penguin Classics, 2001), jag har sett flera filmatiseringar av hans romaner och kan varmt rekommendera de. Annars är Sherlock Holmes min Conan Doyle favorit.Mörk,komplicerad och med en knivskarp hjärna(han var morfinist,visste ni det? Sherlock Holmes alltså- inte A.C.Doyle(vad jag vet)

Ikväll är det Glamour,(TV4+)och Ugly Betty som gäller. I Glamour  är jag trollbunden av Ashley Jones som spelar Bridget Forrester och Jack Wagners Nick Marone.Nicket är seriens bästa par,även om tråk Tharla är söta ihop så har de inga intressanta storylines precis.Synd,skådepelarna ångar kemi.

Nick som skall finnas där för Bridget,och Bridget skall tag fram en anna sida av den buttre kaptenen.Hmmm Me likey!

Ugly Betty blir bara bättre och bättre,nördarna får sin revanch iallafall.

Monica.

Kommentarer
Postat av: Annen

Jag har nu satt in din (den här) bloggsidan i min avsändarsignatur i mina yahoo-brev. Jag har tittat igenom och tycker om den här sidan också. Vad duktig du och Eja är. (Ja, jag drar lite på sidnaturen för honom också)
ÅSSÅ ÄR DU FÖRKYLD! Det var jag i förra veckan och det är sannerligen inte skoj, krya på dig och titta på Glamour, läs bloggar och hemsidor, skapa foton och känn att livet leker i alla fall...

2007-05-08 @ 10:52:56
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter
Postat av: Annen

ett ps, jag lägger in din blogg på två av mina tre hemsidor jag gör ikväll också, på glamoglitter och på www.blakullas.se

2007-05-08 @ 10:56:10
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter
Postat av: Annen

Ligger du fortfarande däckad eller har du frisknat till? Vädret är grått så det är ju ingen panik att springa ut för att njuta av den vackra våren i alla fall.

2007-05-09 @ 10:01:08
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter
Postat av: eja

"TråkTharla"? Det håller jag inte med om!!!
Krya nu på dig!!!Så det blir mer RPV!!!
eja

2007-05-09 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0