Dolly Parton

Ingen kvinna kan som Dolly Parton beröra och uppröra,men som Dolly sjunger:Better Get To Livi´n... Denna underbara underhållande sångerska kommer till Globen 13/6-2008. Andra besöket i Sverige,första gången jag skall se henne LIVE.Jag minss när jag satt i soffan när jag var liten och lyssnade på pappas Dolly skivor och sjöng med.Jag tycker även om Trio samarbetet med Emmylou Harris och Linda Ronstadt,två utmärkta sångerkor de med.Jag har sett Emmylou Harris på Cirkus och det var magiskt.Jag är övertygad om att Dolly kommer att vara lika bra.

image23
bildkälla:dollypartonmusic.net/

Kommentarer
Postat av: annen

Ha en trevlig kväll Monica, det enda som skulle göra kvällen tråkig är om Dolly blir urförkyld å inte kan komma!

2008-05-12 @ 15:43:54
URL: http://medlem.spray.se/glamoursallskapet
Postat av: eja

Jag ska också dit-YIIIEEHAAAA!!!

eja

2008-05-13 @ 08:50:30
Postat av: Monica

Ja we better get to livi´n som Dolly sjunger :)

2008-05-15 @ 16:32:24
URL: http://thewritestuff.blogg.se/h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0